• Det eldste stabburet på gården Ansnes i Todalen. Den har "forsval" på motsatt vegg, og sidesval som man ser til høyre. Gutten på bildet er Steinar Ansnes, som var odelsgutten på gården per 1943. Låven i bakgrunn har panelte vegger og skifertak, mens stabburet i front har laftet tømmerbakvegg, og med panelt sidevegg, samt torvtak. Fra Nordmøre Museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea
    Photo: Nordmørsmusea

Det eldste stabburet på gården Ansnes i Todalen. Den har "forsval" på motsatt vegg, og sidesval som man ser til høyre. Gutten på bildet er Steinar Ansnes, som var odelsgutten på gå...