• Her er gjenreisingen i gang etter bombingen av Kristiansund. Til høyre ligger Aldershjemmet som unnslapp brannen. Ved siden står Santos-villaen som også unngikk flammene.
Vi er i området Jonas Reins gate - Kapt. Bødtkers gate - J. P. Clausens gate. (Fra Nordmøre Museums samlinger)
    Photo: Nordmørsmusea
    Photo: Nordmørsmusea

Her er gjenreisingen i gang etter bombingen av Kristiansund. Til høyre ligger Aldershjemmet som unnslapp brannen. Ved siden står Santos-villaen som også unngikk flammene. Vi er i o...