• Portrett av tre jentunger.  Jenta i midten er ikke identifisert, men på hver sin side har hun tvillingene Bjørg og Olaug Lunden, uten at det kan sies hvem er hvem av de to. Deres mor var Nora Lunden, født Nøkleby, fra gården Kraby østre.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

Portrett av tre jentunger. Jenta i midten er ikke identifisert, men på hver sin side har hun tvillingene Bjørg og Olaug Lunden, uten at det kan sies hvem er hvem av de to. Deres m...