• Tog og passasjerer på Kraby stasjon, Østre Toten, april 1928. Personene er ikke identifisert.
En kommentator på Digitalt Museum mener at bildet viser transport av materiell som sannsynligvis har vært oppbevart på Skreia. Det dreier seg om "lokomotiv nr. 16" og to kareter (personvogner med inngang utenfra til hver enkelt kupé), på veg til Bergensutstillingen 1928.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

Tog og passasjerer på Kraby stasjon, Østre Toten, april 1928. Personene er ikke identifisert. En kommentator på Digitalt Museum mener at bildet viser transport av materiell som san...

1 comment

• Bildet viser transport av materiell tilhørende jernbanemuseet. Sannsynligvis er dette blitt oppbevart på Skreia. Det er mulig at toget er på vei til Bergen, for i 1928 ble lokomotiv nr. 16 og de to karetene (personvogner med inngang utenfra til hver kupé) vist frem på Bergensutstillingen.