• Fra De nordiske jakt- og fiskedager på Norsk Skogmuseum i Elverum i 2016.  Fotografiet er tatt ved kastedammen, et plastbasseng, som var montert ved standen til Villmarksbutikken fra Jessheim.  Dette firmaet brukte dammen som demonstrasjonsarena for kasteteknikker med sluk- og fluestenger, men mellom demonstrasjonene var det lagt opp til at små barn kunne fiske gjenstander opp fra bassenget.  Da dette fotografiet ble tatt var det en småbarnsfamilie som koste seg med denne aktiviteten.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

Fra De nordiske jakt- og fiskedager på Norsk Skogmuseum i Elverum i 2016. Fotografiet er tatt ved kastedammen, et plastbasseng, som var montert ved standen til Villmarksbutikken f...