• Helgrilling av rådyr under De nordiske jakt- og fiskedager på Norsk Skogmuseum i 2016.  Rådyret ble først flådd og feltbehandlet som en demonstrasjon på Norsk Jeger- og Fiskerforenings stand, før det ble båret opp til «Skogbrukstunet», der representanter for Det norske Skogselskap sto for grillinga med et digert jernbrett som underlag.  Etter at grillinga var avsluttet fikk publikum smaksprøver, noe som var meget populært.  Da dette fotografiet ble tatt var det Håvard Dufseth fra Skogselskapet som passet varmen på grillen med ei roko som arbeidsredskap.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

Helgrilling av rådyr under De nordiske jakt- og fiskedager på Norsk Skogmuseum i 2016. Rådyret ble først flådd og feltbehandlet som en demonstrasjon på Norsk Jeger- og Fiskerforen...