• Fra De nordiske jakt- og fiskedager på Norsk Skogmuseum i Elverum 11. august 2016.  Fotografiet viser Lasse Krey Skjæret, kledd i blå shorts og blåstripete T-skjorte, og med gul arbeidshjelm på hodet.  Lasse var et av mange barn som bidro under bygginga av et «kråkeslott» på «Skogbrukstunet» nord for våningshuset på klokkergarden Fossum under jakt- og fiskedagene.  I bakgrunnen ser vi museets kopi av et skogbrannvakttårn fra Rømskog i Østfold, som også er en av publikumsattraksjonene under arrangementet.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

Fra De nordiske jakt- og fiskedager på Norsk Skogmuseum i Elverum 11. august 2016. Fotografiet viser Lasse Krey Skjæret, kledd i blå shorts og blåstripete T-skjorte, og med gul ar...