• Bueskyting under De nordiske jakt- og fiskedager på Norsk Skogmuseum i Elverum 2016.  Fotografiet er tatt i Klokkergardstunet, der Bondelaget og en del beslektete aktører hadde en arena der det både var salg av kortreist mat, samt serveringstilbud, konkurranser og andre aktiviteter.  Jenta som prøvde pil og bue under veiledning av en instruktør fra Solør bueskyttere var Kristine Skutvold Skjæret fra Elverum.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

Bueskyting under De nordiske jakt- og fiskedager på Norsk Skogmuseum i Elverum 2016. Fotografiet er tatt i Klokkergardstunet, der Bondelaget og en del beslektete aktører hadde en ...