• Lilleborgs vogner med kjennemerke B-11811. "På FWD SU-COE. Fire-hjulstyrte henger fra Ludvik Isaksen, Larvik. 1939." I følge merking.

"I de siste årene før andre verdenskrig ble det da også solgt en god del FWD-vogner ikke bare til vegetaten, men også til transportører som hadde behov for tøff redskap. Ikke minst var det innenfor skogsnæringen, men til og med Såpefabrikken Lilleborg kjøpte to frambygde firehjulstrekkere med tank både på bil og henger for å kjøre olje fra Øra ved Fredrikstad til Lilleborg i Oslo. I 1937 hadde Colbjørnsen fått agenturet for de amerikanske Cummins dieselmotorene, og Lilleborgs vogner var utstyrt med slike motorer. FWD ène fra Lilleborg tiltrakk seg stor oppmerksomhet."  Sitat fra "Familiefirmaet-utenom allfarvei/2000 årsboken." Colbjørnsen & Co A/S.
    Photo: Colbjørnsen & Co AS / Norsk vegmuseum

FWD lastebil/tankbil fra Såpefabrikken Lilleborg transporterer olje i 1939