• Høye brøytekanter av brøyting med FWD modell SU i Vest-Agder fylke. Til venstre på bildet uten ski vegsjef Einar Torvald Rosendahl, ass.ingeniør i Vest-Agder fylke 1935, og vegsjef i Vest-Agder fylke fra 1955. Mannen med dress, slips og ski kan være Einar Alfred Olafsen som var vegsjef i Vest-Agder fylke fra 1938 til 1955.

Les vedlegg om snøploger i tilleggsinformasjon. "Vegvesenets redskaper og maskiner 1941," av overingeniør Johs. Eggen. "Kap.23. Snøploger, snøskjermer m.v."
    Photo: Colbjørnsen & Co AS / Norsk vegmuseum

Photo: Colbjørnsen & Co AS / Norsk vegmuseum

Vegsjefer inspiserer veg med og uten ski