• Olaug Egnes, Agnethe Nuth, Irene Martinsen og Anne Pedersen poserer for kameraet. Agnethe er internatstyrer ved skolen i Nuvsvåg. Olaug og Anne arbeidet som hjelpebetjening på skolen. Kvinnene har alle på seg stilige kjoler. Irene og Anne har på seg jakker. Anne har et perlesmykke rundt håndleddet. Agnethe bruker briller og har et perle smykke rundt halsen. Både Agnethes og Olaugs skjoler er dekorert med belte og knapper. I bakgrunnen kan man se gjerder, fjell og et hus.
    Photo: Ukjent / Finnmark Fylkesbibliotek

Olaug Egnes, Agnethe Nuth, Irene Martinsen og Anne Pedersen poserer for kameraet. Agnethe er internatstyrer ved skolen i Nuvsvåg. Olaug og Anne arbeidet som hjelpebetjening på skol...