• Fra venstre: Randi, Odd og Brynhild Martinsen. Barna poserer foran et hus. Randi har på seg en skjorte, skjørt og strømper. Brynhild har på seg maritim-inspirerte klær: skjorte med sjal på skuldrene, skjørt og strømper. Begge jentene har også på seg sko og en sløyfe i håret. Odd har på seg jakke, lue, slips, bukser og sko. På huset kan man se en grunnmur og et vindu med gardiner i. Helt til venstre kan man se en katt snike rundt hushjørnet. Bakken er dekket til av sne.
    Photo: Ukjent / Finnmark Fylkesbibliotek

Fra venstre: Randi, Odd og Brynhild Martinsen. Barna poserer foran et hus. Randi har på seg en skjorte, skjørt og strømper. Brynhild har på seg maritim-inspirerte klær: skjorte med...