• Magnhild Mathisen poserer her for noe som kan være et konfirmasjonsbilde. Magnhild er kledd i en hvit kjole og har pyntet seg med et smykke og en hårsløyfe. Hun står i lærerstuen ved siden av en dekorativ stol. På veggen ser man fotografier: et panoramabilde av en utsikt og to gruppeportrett. I forgrunnen av bildet kan man se et bord med duk og en plante. På høyre siden av bildet kan man se deler av en sofa med en pute på.
    Photo: Ukjent / Finnmark Fylkesbibliotek

Magnhild Mathisen poserer her for noe som kan være et konfirmasjonsbilde. Magnhild er kledd i en hvit kjole og har pyntet seg med et smykke og en hårsløyfe. Hun står i lærerstuen v...