• Fra arrangementet «Skog og vann» på Norsk Skogmuseum, som ble arrangert 7.-10. og 13.-14. juni 2016.  I løpet av disse seks dagene samlet dette formidlingsopplegget 2 800 skoleelever, de fleste i grunnskolealder.  «Skog og vann» har inngått i Norsk Skogmuseums årsprogram siden 1997.  Opplegget om lag 20 ulike aktivitetstilbud knyttet til museets tematikk.  Dette fotografiet er tatt ved museets fiskedam på Prestøya, der to gutter gledet seg over å ha fanget en ørret under meitefiske.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

Fra arrangementet «Skog og vann» på Norsk Skogmuseum, som ble arrangert 7.-10. og 13.-14. juni 2016. I løpet av disse seks dagene samlet dette formidlingsopplegget 2 800 skoleelev...