• Fra arrangementet «Skog og vann» på Norsk Skogmuseum, som ble arrangert 7.-10. og 13.-14. juni 2016.  I løpet av disse seks dagene samlet dette formidlingsopplegget 2 800 skoleelever, de fleste i grunnskolealder.  «Skog og vann» har inngått i Norsk Skogmuseums årsprogram siden 1997.  Opplegget omfatter om lag 20 ulike aktivitetstilbud knyttet til museets tematikk.  Dette fotografiet er fra en post der elevene får prøve seg som bueskyttere mot blink.  Her ser vi ei jente som gjorde seg klar til å teste ei sjøllagd pil.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

Fra arrangementet «Skog og vann» på Norsk Skogmuseum, som ble arrangert 7.-10. og 13.-14. juni 2016. I løpet av disse seks dagene samlet dette formidlingsopplegget 2 800 skoleelev...