• Fra Rogneby gård, Østre Toten. Festkledde mennesker, i all hovedsak personer av Rogneby-slekt. Anledningen er trolig 20-års bryllupsdag for Bergliot og Abraham Holm i 1925. Serie på fire bilder hvorav det første er tatt i storstua i våningshuset, mens de øvrige er fra dagligstua.
Personene (gjelder bilde nr. 1, noen av de samme finnes i ulike sammenstillinger på de øvrige): Sittende ved bordet fra venstre Caroline Louise Ihlen Sopp (usikkert), Bergliot Rogneby Holm, Abraham Holm, Ambjørg Rogneby Hansen, Ragna Rogneby. Stående bak, fra venstre: Inger Johanne Holm, Rolf Fremgaard Hansen, Eva Holm, Gerd Hansen, Olav Johan Sopp (usikker), Ragnar Gullichsen (agronom på gården).
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

Fra Rogneby gård, Østre Toten. Festkledde mennesker, i all hovedsak personer av Rogneby-slekt. Anledningen er trolig 20-års bryllupsdag for Bergliot og Abraham Holm i 1925. Serie p...