• "Militær Weasel nr. 1, snowmobil nr. 2 ved Sikkilsdalsseter i Jotunheimen." I følge merking i album.
Militær Weasel Studebaker var en beltebil fra overskuddslageret for krigsmateriell som i likhet med Bombardier snowmobil ble brukt til transport på snøføre.

"Snowmobilen har styreski foran og dette betyr at de ikke egner seg for kjøring i løs snø, og det var derfor nødvendig å ha weaselen til å kjøre opp løyper. Bombardier hadde også utviklet beltekjøretøyet Muskeg som JVB gikk til innkjøp av til  dette formål." Sitat fra JVB: Bildeserie om beltebiler i JVB.  "AS Jotunheimen og Valdresruten Bilselskap," der Ola Kristian Hegge har samlet bilder og skrevet tekst om en del av JVB`s historie og laget en bildeserie om beltebiler i JVB.
    Photo: Colbjørnsen & Co AS / Norsk vegmuseum

Militær Weasel Studebaker og Snowmobil ved Sikkilsdalsseter i Jotunheimen