• Landskap. To fly av typen Norseman fra Widerøe, fortøyd i strandkanten. Det en ligger ved flytebrygge. En person ved flyet. Det andre flyet, LN-BFP, fortøyd i fjæra. I bakgrunnen skogkledde åser og en tettbebyggelse.
    Photo: Norsk Luftfartsmuseum

Landskap. To fly av typen Norseman fra Widerøe, fortøyd i strandkanten. Det en ligger ved flytebrygge. En person ved flyet. Det andre flyet, LN-BFP, fortøyd i fjæra. I bakgrunnen s...

1 comment

• "Grønne vinger over Norge" av Odd Arnesen, har på side 94 liknende foto.
    Det er tatt ved Mørefly sin base på Sørneset ved Ålesund 1966. Det andre flyet er etter min mening LN-BIU.Oppdraget var ambulanse til Bergen, med brannskadde personer fra trålerbrann Malangsgrunnen.Foto av Svein Vestnes