• Direktør Johnny Colbjørnsens 1937 modell Studebaker Dictator. 6 cyl. Kjennetegn A-3473. "Når Johnny Colbjørnsen kjørte veidirektør og veisjefer rundt til de mange brøyteforsøkene rundt om i landet, var forholdene spesielt vanskelige for personbiler. Skiene på taket var bestandig med, i tilfelle det skulle bli full stopp."  Jf. "Familiefirmaet -utenom allfarvei/2000 Årsboken." Colbjørnsen & Co A/S.
Illustreres på "Fig. 3. Sørlandske hovedveg i Søgne 17. februar 1937" i  "Meddelelser fra Veidirektøren", Nr. 3-1937. "De vanskelige sneforhold på Sørlandet i år". Av avdelingsingeniør T. Backer.
    Photo: Colbjørnsen & Co AS / Norsk vegmuseum
    Photo: Colbjørnsen & Co AS / Norsk vegmuseum