• Fire bilder av skolebygg under oppføring, og/eller gammelt skolebygg, trolig fra juni 1925. Det eksisterer noe ulike oppfatninger om hvilke skolebygg det dreier seg om, men mye taler for at to første bildene er Elton skole i Vestre Toten, og viser på det første både det gamle skolebygget og det nye under oppføring, mens det andre viser kun det gamel bygget. De to siste bildene kan muligens være Ihle skole under oppføring.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

Fire bilder av skolebygg under oppføring, og/eller gammelt skolebygg, trolig fra juni 1925. Det eksisterer noe ulike oppfatninger om hvilke skolebygg det dreier seg om, men mye tal...

• Detti er Elton Skole det her