• Kvitt hus til høgre for den runde dammen er Bryne bruk 1/263, "Festivitetsly", eigar Fritjof Haugstad. Festiviteten heilt i høgre kant. Det gule huset med valma tak er Gjesteheimen. Til venstre for den runde dammen ligg først Solberg el. forretning og så Tjemsland. Mølledammen i venstre side. Gardsbruket litt opp til høgre er Bryne bruk 1/16, eigar Eilef Carlsen.
    Photo: Widerøes Flyveselskap ASA / Jærmuseet

Kvitt hus til høgre for den runde dammen er Bryne bruk 1/263, "Festivitetsly", eigar Fritjof Haugstad. Festiviteten heilt i høgre kant. Det gule huset med valma tak er Gjesteheimen...

1 comment

• Kvitt hus til høgre er Ragnvald Haarr sitt hus med blekkslagerverkstad i kjellaren. Huset til Fritjof Haugstad ligg åleine bak Festiviteten og heitte Festly ifølge Norges bebyggelse