• Tjåland bruk 49/2, eigar Birger Tjåland. Ved vegen ligg Tjåland skule og bak den er Skårland bruk 47/9, eigar Ingvald Kristian Skårland. Hytta til venstre høyrer til Olav Kristoffer Tjåland. Vatnet til venstre heiter Ormatjørn og til høgre er Tjålandsvatnet. Vegen inn til venstre går til Skårland og Snorrestad. Vegen som går langs Tjålandsvatnet, Sikvalandsvegen, Fv 201 går til Sikvaland og endar på Bollestad i Gjesdal.
    Photo: Ingelsrud, Rolf / Jærmuseet

Tjåland bruk 49/2, eigar Birger Tjåland. Ved vegen ligg Tjåland skule og bak den er Skårland bruk 47/9, eigar Ingvald Kristian Skårland. Hytta til venstre høyrer til Olav Kristoffe...

1 comment

• det står at hytta til venstre tihører olav kristoffer tjåland(skårland) det er feil, den tilhørte garden Langholen