• Undheim sentrum. Tomta til nytt meieri er utgraven. Ein flik av kapellet heil til venstre, så Undheim store bruk 46/107, eigar Noralf Slettebø, Neste hus er Undheim store, bruk 46/, eigar Johannes Egeland. Det vesle huset ved sida er Undheim store bruk 46/27, eigar Sven Jonasson Undem. På same sida av vegen ligg Undheim Handelslag og på sørsida av brua ligg det gamle meieriet. vegen som går til venstre går til Undheim, litle og vegen til høgre går til Sikvaland og Gjesdal. Nest etter den nye meieritomta er Undheim store bruk 46/79, eigar Hans Karlson Undheim.
    Photo: Ingelsrud, Rolf / Jærmuseet

Undheim sentrum. Tomta til nytt meieri er utgraven. Ein flik av kapellet heil til venstre, så Undheim store bruk 46/107, eigar Noralf Slettebø, Neste hus er Undheim store, bruk 46/...