• Jæren Meieri sett frå sør. Bygningane i framgrunnen er styrarbustad, internat for elevane ved meieriskulen og meieriskulen. Rett bak meieriet til venstre ligg bedehuset Saron og vidare Jæren Forbruksforening. Til venstre over gata for meieriet ligg apoteket Viben og hus nummer tre til venstre er Frelsesarmeen. Lenger inn i bildet på andre sida av Meierigata ligg Kindervåg Trelast.
    Photo: Skappel, Vilhelm / Jærmuseet

Jæren Meieri sett frå sør. Bygningane i framgrunnen er styrarbustad, internat for elevane ved meieriskulen og meieriskulen. Rett bak meieriet til venstre ligg bedehuset Saron og vi...