• Bryne sentrum sett mot nordaust. Bygningen til venstre er Bryne Bommullsveveri. Vidare mot høgre ser ein Jærens Meieri med bedehuset Saron i venstre kant og vidare innover i bildet, Jæren Forbruksforening. Til høgre for torget ligg foretningane til Johs. Eide, O.R.Thu, slaktar Moi og I. Bjørnsen. På austsida av åa ligg bustaden til Jens Serigstad og fabrikkane til Serigstad Maskin. På vestsida ligg "Festiviteten".  Oppe i  høgre hjørne ligg Bryne Mek.
    Photo: Skappel, Vilhelm / Jærmuseet

Bryne sentrum sett mot nordaust. Bygningen til venstre er Bryne Bommullsveveri. Vidare mot høgre ser ein Jærens Meieri med bedehuset Saron i venstre kant og vidare innover i bildet...