• Sundagstreff for ungar på Fosse og Grødem. Dei fleste var søskenbarn og naboar. Dei hadde for vane å møtast til leik og moro om søndagane. Bak frå venstre: Reier Grødem, Tønnes Grødem, Einar Fosse, Sofie Fosse, Sofia Grødem. Midtre rekke frå venstre: Jorunn Fosse (1932 - ), Olaug Fosse, Margot Fosse, Ella Elisabeth Fosse (1929 - ) og Liv Grødem. Framme frå venstre: Torleif Grødem, Terje Grødem, Inge Grødem, Erling Sigbjørn Fosse, Per Grødem og Jon Bjarne Fosse.
    Photo: Fosse, Signe Pernille / Jærmuseet

Sundagstreff for ungar på Fosse og Grødem. Dei fleste var søskenbarn og naboar. Dei hadde for vane å møtast til leik og moro om søndagane. Bak frå venstre: Reier Grødem, Tønnes Grø...