• Flyfoto av Undheim sentrum ca 1970. På venstre sida av vegen ser me først Undheim kapell, så kjem posthus, Undheim Handelslag og det gamle meieriet. Det gamle posthuset (det kvite huset med kvist)  der Anna Ørbeck Undheim (1884 - 1970) styrte i så mange år ligg på andre sida av åno til venstre for det gamle meieriet. Det nye Undheim Meieri ligg fremst på høgre sida av vegen. Bildet må vera teke mot sør og i juli sidan det er heskjer fleire stader.
    Photo: Norrønafly A/S / Jærmuseet

Flyfoto av Undheim sentrum ca 1970. På venstre sida av vegen ser me først Undheim kapell, så kjem posthus, Undheim Handelslag og det gamle meieriet. Det gamle posthuset (det kvite ...