• Flyfoto. Garden Kartavoll. Bruket næras på bildet er bruk 5 og tilhøyre i 2009 Nils Arne Fosse. Det neste er bruk 6 , eigd i 2009 av Jan Bernt Kartevold og bakerst til høgre , bruk 3. I 2009 er det Magne I. Undheim som eig dette. Vegen vart lagd om og går nå i ein annan trase enn på bildet.
I 1953 var desse eigarar. Bruk 3: Ingvald S. Undheim. Bruk 5: Nils Mellemstrand. Bruk 6: Jonas Kartevoll.
    Photo: Ukjent / Jærmuseet

Flyfoto. Garden Kartavoll. Bruket næras på bildet er bruk 5 og tilhøyre i 2009 Nils Arne Fosse. Det neste er bruk 6 , eigd i 2009 av Jan Bernt Kartevold og bakerst til høgre , bruk...