• Fra fagseminar som ble arrangert på Norsk Skogmuseum i forbindelse med åpningen av utstillingen «Det fantastiske treet» 26. januar 2016.  Seminaret fokuserte på tre- og skogbiologi og omfattet forelesninger av Rick Strimbeck, Paal Krokene, Isabella Børja, Ken Olaf Storaunet og Dag O. Hessen.  Da dette fotografiet ble tatt var det programlederen, biolog og forskningsformidler Lars Sandved Dalen, som sto foran forsamlinga i Glommarommet.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

Fra fagseminar som ble arrangert på Norsk Skogmuseum i forbindelse med åpningen av utstillingen «Det fantastiske treet» 26. januar 2016. Seminaret fokuserte på tre- og skogbiologi...