• Gruppebilde av familien Mathiesen og Christensen med soldater, i albumet er følgende navngitt:
tredje fra venstre i øverste rad: Sylon;
i nestøverste rad første fra venstre: Hans Christian Christensen; tredje fra venstre: Nygård; tredje fra høyre: Daal; ytterst til høyre: Steffens; ytterst til venstre: Christian Pierre Mathiesen; i midten Haaken Christian Mathiesen; nederst til venstre: Louise Christensen (f. Mathiesen), Agnes Mathiesen, Eva Christensen (f. Mathiesen), gutt (navn ikke enda tydet)
foran fra venstre: Anna Christensen, Elise Mathiesen, Arne Christensen
    Photo: Museene i Akershus

Gruppebilde av familien Mathiesen og Christensen med soldater, i albumet er følgende navngitt: tredje fra venstre i øverste rad: Sylon; i nestøverste rad første fra venstre: Hans C...

I innbundet album fra Mathiesen-familien på Linderud gård AFM.MAT.001.