• Album fra 1918-1934, "Snebrøyting." I følge merking: Øveraasens nye forplog og sideplog. Elverum 14.03.1928. Bemerk: Rømmmeving på forplogen. Mange menn er med på prøveforsøk av den nye plogen.

Dette er en svært gammel bil. De flate skjermene og utvendig gearskift og håndbrems var de fleste ferdige med før 1915-1916. Tipset går mot Tyskland eller Frankrike. I regbøkene for 1923 var det med både Opel og NAG lastebiler med D-skilter.
    Photo: Ukjent fotograf / Norsk vegmuseum

Photo: Ukjent fotograf / Norsk vegmuseum