• Fem negativer lå i denne konvolutten fra J.L. Nerlien A/S. Den har trykket og hånskrevet tekst. Ikke all håndskrevet tekst er tydet. Konvolutten hat to lommer på innsiden i brettet tilstand. Forsiden og innsiden har reklame for Kodak Film i form av både bilde og tekst.
    Photo: Museene i Akershus
    Photo: Museene i Akershus

Fem negativer lå i denne konvolutten fra J.L. Nerlien A/S. Den har trykket og hånskrevet tekst. Ikke all håndskrevet tekst er tydet. Konvolutten hat to lommer på innsiden i brettet...