• Designeren Nick Stevens (til venstre) og utstillingsutvikler Ole Martin Lislevand, fotografert i utstillingen «Det fantastiske treet» på Norsk Skogmuseum i november 2015.  Ole Martin Lislevand har vært hovedansvar for formgiving i dette utstillingsprosjektet.  Han bidro også med gode idéer til Norsk Skogmuseums basisutstilling «Tråkk i mangfoldig natur».  Nick Stevens bidro med blader og blomster ytterst på greine på det 7,5 meter høye treet – lagd av stål med påviklete aluminiumrør med fiberoptiske kabler.  Elementene Stevens har levert kan åpne og lukke seg, og har fargevalører som vil bli viktige poenger i museets formidling av trærnes biologi.  Trekrona skimtes i bakgrunnen på dette fotografiet.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

Designeren Nick Stevens (til venstre) og utstillingsutvikler Ole Martin Lislevand, fotografert i utstillingen «Det fantastiske treet» på Norsk Skogmuseum i november 2015. Ole Mart...