• Designeren Nick Stevens fotografert i utstillingen «Det fantastiske treet» på Norsk Skogmuseum, er han hadde lagd blader og blomster som både skulle kunne åpne og lukke seg og skifte farge ytterst på greinene.  Stevens er opprinnelig fra New Zealand, men bosatt i Oslo, der han både driver eget designfirma og underviser i faget sitt for studentene ved Arkitektur- og designhøgskolen.  Da dette fotografiet ble tatt sto Stevens på ei gardintrapp oppe mellom greinene.  Han var kledd i en rød- og svartstripete genser, og smilte mot fotografen.  Arbeidet med utstillingen «Det fantastiske treet» ferdigstilles i november 2015, og dette fotografiet er tatt i sluttfasen.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

Designeren Nick Stevens fotografert i utstillingen «Det fantastiske treet» på Norsk Skogmuseum, er han hadde lagd blader og blomster som både skulle kunne åpne og lukke seg og skif...