• Juleselskap hjemme hos Koslov (uttales Koslof). Han var baker som kom i fra Russland, giftet seg med en jente fra Berlevåg født Pedersen. Han skal også ha vært svært barnekjær. Bildet viser et gruppebilde av alle barna som var i juleselskapet hos Koslov. Inne mellom er det også tre voksne. Bak alle sammen står et pynta juletre. Se egen navneliste som er satt i ringpermen for fotolister for å finne plasseringen til hver enkelt person på bildet.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Juleselskap hjemme hos Koslov (uttales Koslof). Han var baker som kom i fra Russland, giftet seg med en jente fra Berlevåg født Pedersen. Han skal også ha vært svært barnekjær. Bil...