• Gruppebilde tatt utenfor våningshuset på gården Veines, Øvre Neiden. Bildet er antakelig tatt på slutten av 1930-tallet. Personene i bildet er: Otto Kaarret, Per Mortensen, Hilma Kaarret, Guri Arvola, Nanny Labahå, Ole Andreas Mathisen Magga og Hilma Labahå.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Gruppebilde tatt utenfor våningshuset på gården Veines, Øvre Neiden. Bildet er antakelig tatt på slutten av 1930-tallet. Personene i bildet er: Otto Kaarret, Per Mortensen, Hilma K...

1 comment

• Min slekt Sverre Peder antonius enoksen og min beste mor Sigrid enoksen født Larsen kramvik er herfra vennlig hilsen Bente enoksen Kristiansen barne barnet