• Helt oppe til venstre ser vi UL Vårglimt sitt hus. Dette var et ungdomshus. Oppe til høyre for ungdomshuset ser man muren etter en tysk stall. Nedenfor ungdomshuset ser vi skolen på Storjord med uthus ved siden. Bogen-Botn skole. Gården midt i bildet tilhørte Sigurd og Petra Storjord. Bak dette ser vi et lite glimt av gården Kvila som tidligere var bebodd av Levion og Marie Jacobsen. Disse var foreldrene til Sigurd.
    Photo: Widerøe Flyfoto / Museum Nord

Helt oppe til venstre ser vi UL Vårglimt sitt hus. Dette var et ungdomshus. Oppe til høyre for ungdomshuset ser man muren etter en tysk stall. Nedenfor ungdomshuset ser vi skolen p...

1 comment

• Helt oppe til venstre ser vi UL Vårglimt sitt hus. Dette va et ungdomshus. Oppe til høyre for ungdomshuset ser man muren etter en tysk stall. Nedenfor ungdomshuset ser vi skolen på Storjord med uthus ved siden. Bogen-Botn skole. Gården midt i bildet tilhørte Sigurd og Petra Storjord. Bak dette ser vi et lite glimt av gården "Kvila" som tidligere var bebodd av Levion og Marie Jacobsen. Disse var foreldrene til Sigurd.