• Gårdsbruk. Til venstre sees en gul garasje hvor brødrene Olaf og Harald Hansen drev bensinstasjon. Bensinpumpa sees på bildet. Gårdene er fra venstre Nerstua, Bortistua og bakerst Øverstua.
    Photo: Widerøe Flyfoto / Museum Nord

Gårdsbruk. Til venstre sees en gul garasje hvor brødrene Olaf og Harald Hansen drev bensinstasjon. Bensinpumpa sees på bildet. Gårdene er fra venstre Nerstua, Bortistua og bakerst ...

• Dette er Tortenåsen, Hamarøy
  • Helt til venstre ser vi en gul garasje hvor brødrene Oalf og Harald Hansen drev bensinstasjon. Bensinpumpa kan sees på bilde. Gårdene er fra venstre Nerstua, Bortistua og bakerst Øverstua.