• To fiskeskøyter ligger inntil hverandre med en seinot i mellom dem. Flere menn jobber på dekk på begge båtene. Menn og båter er ukjent, men stedet er øst for Nordkapp en vårdag i 1948. Detaljert informasjon av fiskeskøyten i forgrunn: Mk Rolf F-195-K. Bygd 1911. 42x13x7fot. Brunvoll 35 hk fra 1932. Eier: Jon Andersen, Honningsvåg. (iflg. Merkeregistret 1948 Finnmark). K i reg,nr står for Kjelvik kommune.
    Photo: Fjermeros, Gunnar / Finnmark Fylkesbibliotek

To fiskeskøyter ligger inntil hverandre med en seinot i mellom dem. Flere menn jobber på dekk på begge båtene. Menn og båter er ukjent, men stedet er øst for Nordkapp en vårdag i 1...

1 comment

• Mk Rolf F-195-K

Bygd 1911. 42x13x7fot.

Brunvoll 35 hk fra 1932.

Eier: Jon Andersen, Honningsvåg.

iflg. Merkeregistret 1948 Finnmark.