• Nesseby husmorslag er ute på reise. Påskrift på bildet:'Kirkegang i Drammen?'. Det er landsmøtedeltakere som sitter samlet. I kirken kan man se høye søyler som går mot taket. En prest preker helt framst i rommet. Bak han kan man se et stort maleri. Folket sitter på benker. På venstre side av rommet kan man se et glassmaleri. Mange av personene som sitter på benkene har på seg hatt og jakke.
    Photo: Ukjent / Finnmark Fylkesbibliotek
    Photo: Ukjent / Finnmark Fylkesbibliotek

Nesseby husmorslag er ute på reise. Påskrift på bildet:'Kirkegang i Drammen?'. Det er landsmøtedeltakere som sitter samlet. I kirken kan man se høye søyler som går mot taket. En pr...