• Et fotografi sendt som et postkort. På bildet danser Emil Johansen med sin sau Mathis. Han er kledd i lue, jakke, bukse og sko. Mathis er festet med kjetting til et par planker i nærheten. I bakgrunnen kan man se gjerder og stolper. Flere hus kan man også se, og fjell. Postkortet sendt i 1959, men bilde ble tatt 1958.
    Photo: Ukjent / Finnmark Fylkesbibliotek
    Photo: Ukjent / Finnmark Fylkesbibliotek

Et fotografi sendt som et postkort. På bildet danser Emil Johansen med sin sau Mathis. Han er kledd i lue, jakke, bukse og sko. Mathis er festet med kjetting til et par planker i n...