• Postkort med kirkegata i Hammerfest som motiv. Man kan se store trebygg på begge sider av veien som fører opp til kirken. Arkitekturen på takene til de husene som ligger nærmest kirken ser russisk ut. Flere av husene har dekorative spyd på takene. Over inngangen til bygget til venstre er det blitt satt opp et skilt. På skiltet står det: 'Caroline Shumacher, Manufakturforretning'. En mann går midt i gaten.
    Photo: Ukjent / Finnmark Fylkesbibliotek

Postkort med kirkegata i Hammerfest som motiv. Man kan se store trebygg på begge sider av veien som fører opp til kirken. Arkitekturen på takene til de husene som ligger nærmest ki...