• 'Jansvandskogen ved Hammerfest, Jordens nordligste Skog.' står det trykket på dette postkortet. To små jenter står på en vei, to andre befinner seg i grøften. De er alle kledd i kjoler. Den eldste til venstre har på seg hatt og jakke. Man kan se flere trær rundt omkring og i bakken kan man se deler av et lite hus. På venstre side av veien svaier et norskeflagg i en flaggstang. Det er blitt satt opp et gjerde langs veien.
    Photo: Ukjent / Finnmark Fylkesbibliotek

'Jansvandskogen ved Hammerfest, Jordens nordligste Skog.' står det trykket på dette postkortet. To små jenter står på en vei, to andre befinner seg i grøften. De er alle kledd i kj...