• To lyse bygg med et mindre mellom dem. Alle byggene har pappdekke på taket og de to største har skorstein på taket. Bygget til høyre har fire to-delte vinduer på langveggen og bygget til venstre har fire vinduer som ses, to på røstveggen og to på langveggen. Helt til høyre står noe som ligner en liten hjell. Det lille bygget har et to-delt vindu på langveggen. En walkie-talkie antenne er montert på mønet til bygget lengst fra kamera. Byggene står på en trekai som går fra fjæra og ut i sjøen. Mellom byggene ses en høy fjelltopp med snøflekker på. Noen snøflekker ligger enda i fjæra nærmest fotografen. En liten robåt ligger rett ved siden av kaia og en spissbåt med en liten påhengsmotor ved siden av. Spissa har tre tofter og hvitmalte rekker. En båtbukk nederst til venstre på bildet.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

To lyse bygg med et mindre mellom dem. Alle byggene har pappdekke på taket og de to største har skorstein på taket. Bygget til høyre har fire to-delte vinduer på langveggen og bygg...