• Bergsfjord havn fotografert en fin sommer-/høstdag. Flere båter ligger på sjøen. En rekke med påler går ut i sjøen fra land nederst på bilde og en hjell står i strandkanten. Et nes stikker ut til høyre på bildet, sannsynligvis Skippernes og holmen til venstre på bildet er nok Skjåholmen. En del bygg er står på neset. I bakgrunnen er et stort fjellparti med Bukkeskinnfjellet til venstre og Storfjellet i midten. Det er ikke snø/snøflekker på fjellene, noe som tyder på at bildet er tatt sommerstid.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Bergsfjord havn fotografert en fin sommer-/høstdag. Flere båter ligger på sjøen. En rekke med påler går ut i sjøen fra land nederst på bilde og en hjell står i strandkanten. Et nes...