• Mange mennesker utenfor Bergsfjord kirke ved innvielsen av den. Det står en del mennesker på kirketrappa og enda flere foran kirka. To damer i ganske lys kåper kommer gående ned kirkebakken mot kamera. Kirka har hvitt, stående panel. På røstveggen ser et lite tilbygg/vindfang med skrått tak, et lite sprossevindu og en lang trapp går fra bakkenivå og opp til inngangen. En stige ligger langs grunnmuren, under vindfanget. Kirketårnet har to to-delte vinduer på hver side. Alle delene på kirka, hovedbygget, vindfanget og tårnet har hvite vindski-bord. Kirkebakken har grusdekke og en stor stein ses helt til høyre på bildet. Bak kirka står et stort fjell, muligens Kollaren.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Mange mennesker utenfor Bergsfjord kirke ved innvielsen av den. Det står en del mennesker på kirketrappa og enda flere foran kirka. To damer i ganske lys kåper kommer gående ned ki...