• Et hjørne av murblokker, muligens en veranda, nærmest kamera. Foran den står et langt bygg med pappdekke og lekter slått oppå pappen. En stige er reist på røstveggen. Over det taket ses tak på to boliger. Det til venstre på bildet har en skorstein på toppen. En el-stolpe står helt til venstre og en ledning går fra den og ned mot midten av bildet. Flere bygninger ses på andre siden av bukta. Et ganske tynt snølag ligger i terrenget. Høye, snødekte fjell står i bakgrunnen.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Et hjørne av murblokker, muligens en veranda, nærmest kamera. Foran den står et langt bygg med pappdekke og lekter slått oppå pappen. En stige er reist på røstveggen. Over det take...