• Fire personer står ute i snøen. Til venstre på bildet står en dame med mørkt skjørt og lys bluse. De tre damene til høyre for henne har alle mørke klær. En hund med sort pels står i band foran dem. Terrenget er stort sett snødekt, men noen steiner stikker opp av snøen. Terrenget skrår svakt oppover bak folkene og foran dem ses sporene deres i snøen.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Fire personer står ute i snøen. Til venstre på bildet står en dame med mørkt skjørt og lys bluse. De tre damene til høyre for henne har alle mørke klær. En hund med sort pels står ...