• To damer står på en liten slette ovenfor Bergsfjord. Damen til venstre har en mørk kåpe på seg. Det har også den andre damen. Hun har også et mønstret tørkle på hodet. En stor stein ligger til venstre på bildet. Et hvitt hus ses mellom dem lengre nede mot fjorden. Det har skiferdekke på taket og en skorstein på midten. Flere bygninger ses langs sjøkanten på andre siden av bukta. Noen båter ligger fortøyd ute på havna. Noen holmer ses til høyre på bildet, nærmest kamera er sannsynligvis Skjåholmen. I bakgrunnen ligger høye fjell med snøflekker på toppene. Sjøen ligger blikkstille og endel skyer ses på himmelen.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

To damer står på en liten slette ovenfor Bergsfjord. Damen til venstre har en mørk kåpe på seg. Det har også den andre damen. Hun har også et mønstret tørkle på hodet. En stor stei...