• Et flaggprydet passasjerskip, muligens M/S Brand av Ålesund, fotografert fra dekket på et annet skip. Båten er sort med hvite kanter langs rekka. Det er mange mennesker som står langs rekka på båten. I tillegg til flaggene som henger fra begge mastene, henger også det Norske flagget fra masta både i baugen og på hekken. En livbåt står i stativet på toppdekket og foran det ses skorsteinen som det ryker av. Et bildekk henger som fender midt på skipet. En liten del av rekka ses på båten det blir fotografert fra. En talje med tauverk ses også til venstre på bildet. I bakgrunnen ses fjell med litt nysnø på toppene og havet ligger ganske stille.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Et flaggprydet passasjerskip, muligens M/S Brand av Ålesund, fotografert fra dekket på et annet skip. Båten er sort med hvite kanter langs rekka. Det er mange mennesker som står la...